Friday, April 30, 2010

pemenang2......

ha...ha..ha..ha(luqman hakim)
di akhir bulan akademik ini........
saya memenangi 2 pertandingan!!.....


antara 4 pertandingan yang saya menyertai.........
4 pertandingan itu ialah.....pidato....pantun...azan...khutbah....
namun.....pantun dan khutbah sahaja yang dapat meraih kemenangan....!


pantun saya mendapat tempat pertama!!....
seperti di entri yang lalu......
saya antara yang mewakili sekolah!!....woot2!


tetapi......khutbah dan azan saya belum menceritakan lagi......
khutbah dan azan tidak perlu ceritalah......
buat malu sahaja nanti.......


satu perkara lagi......
azan terdapat banyak penyertaan!!
khutbah hanya 8 seingat aku......


saya mendapat nombor 3 antara 8 ahli itu.......
tidak terlalu bangga bagi saya......
kerana itu hanyalah permulaan......


akhir kalam.......imtiyaz paling banyak......
memenangi hadiah!!....^.^
terbilang yang kedua!


!__PEMENANG__!

No comments:

Post a Comment