Friday, April 23, 2010

syahiirah + wafi = kembar?

baiklah.....ini dia....topik hot!!
agak hot la......
dalam kalangan imtiyazians.....^.^


sebenarnya azma yang perasan dulu.......
disebabkan die terlalu bosan menjawab soalan sains......
so....die pandang sana sini......*fokus memerhati*


pastu azma panggil aku.......*bahasa isyarat*
"usamah......ko tengok wafi.....macam syahiirah!"
aku dengan lembapnya dapat menagkap bahasa isyaratnya......


pastu aku panggil perlahan2 syahiirah and wafi.......nak bandingkan.....
sememangnya sama!!!......
pastu aku dan azma gelak!!.....sebab memang sama!


nadhirah perasan kitorang gelak.......
and then die figure out dengan cepat!......
die turut gelak sekali.....!


aliaa dah mulai curiga dengan lawak kitorang......
and then nadhirah cerita kat aliaa......
pastu aliaa gitau syarifah.....and sampai satu kelas!!


sampai jerr maklumat tu kat sarah......
sarah bagitahu dekat cikgu!.....
then cikgu kate kat kitorang.....


"ye la!....muke diorang sama!"
kitorang semua gelak!!......
semua disebabkan azma yang memerhati.....


pastu wafa' dengan segeranya berkata......
"jerawat diorang pon nak dekat sama!!"
lagilah bertambah tawa riang kelas imtiyaz!


wafi and syahiirah semestinya malu.......
diorang pon tak boleh menafikan.....
bahawa muka diorang memang sama....!


konklusinya......memang tepatlah topik hot aku ni.......
syahiirah + wafi = kembar!
*jgn nafikannya!*


~!KEMBAR!~

No comments:

Post a Comment