Wednesday, April 21, 2010

Pantooonnnn!!~~~

hahah!!^.^
setelah sekian lama.....
dapat jugak ber-on9!~


ok la....sebagai pembuka kepada entry kali ni.....
aku nk gitau korg bende yg pling best!!!!!!^.^
mesti korg terjerit/terlolong kat lorong umah korg punyerr!(buat skang!)


ok....sedia?
actually....aku....zalawajik....haziq....
telah berjaya meraih tempat pertama dlm pertandingan pantun!!!!


ALHAMDULILLAH!!
itulah berkat daripada keperahan otak saya dan zalawajik......
haziq tidak begitu membantu kecuali ketika di pertandingan itu sendiri.........


okay lah.......
first skali.....kitorg terpakse melawan kelas 3 Terbilang laki......
mmg terketar2 tgn....kaki....seluruh tubuh badanku!


aaaahhhhh!!^.^
sungguh malang tgn aku mencabut tuah!!.....
no.4 which kene lwn ngan 3 Terbilang......


pastu ade la aku merepek2......
seriously.....susah gilerr!!...
dh la first time!


but...its all worth it.....
kitorg mng^.^
us-->323.................3 Ter-->317


yg lgi teruk......
kitorg kene lwn lgi......tanpa rehat!!
bdk pompuan kelas 3 Terbilang!.....


biase la kan.....pompuan.....
mesti hebat2 belaka.....
namun....kitorg dpt mengatasi kemampuan mereka!


sememangnya sengit skali!!!.....
mereka x dpt jwb satu soalan.....seperti kitorg gak~
pastu.....pergghhh!....aku cube berpantun dlm gaya yg pling bergaya!!


kitorg waktu lawan ngan diorg.....
x lah seketar2.......cam first time....
dh relax skit......


but....hear this!...
kitorg ngan wajah yg penuh pervert nyerr....
meminta rehat!!...utk pegi membuang ape yg x diingini...!!(toilet)


skali lgi......mmg sengit!!!.....
akhir nyerr.....setelah berpeluh....ngan soalan yg begitu pedas skali....~~
us-->220!!!..........3 Terbilang-->219!!!


baiklah anda semua.....
maaf kerana kekeliruan yang telah dialami.....
dalam proses membaca keseluruhan entry pada kali ini.....


~PANTUN~

No comments:

Post a Comment