Monday, June 7, 2010

arabic excel by ikhwah training.....

waahhh^.^
arabic excel.......
bosan kot?


tetapi.....terdapat segelumit perasaan......
di hati saya......
mengatakan bahawa......program ini seronok....


apa yang penting di sini ialah tenaga pengajarnya......
yang bernama Ustaz Saudi dan Ustaz Solahuddin.......
yang sememangnya menarik dan hebat!....


ustaz Saudi boleh dikatakan tegas......
tetapi boleh diselitkan dengan aksi-aksi menarik.......
dia suka memberi nama panggilan seperti "ana stop"....^.^


ustaz Solahuddin.......
ustaz yang lebih saya sukai........
kerana dia membuatkan saya lebih terjaga.....


di sekolah saya berada si tangga yang tinggi.......
di kem tersebut.......
terasa saya begitu kerdil....!!


terdapat ramai yang lebih hebat daripada saya.......
dalam bahasa arab.......
mereka hebat-hebat belaka...........!


pelbagai wajah baru yang telah saya kenali.........
dalam erti kata lain........
ramai kawan baru saya telah jalinkan.......


banyak kenangan manis.......
namun.....terdapat tragedi......
dan terdapat kisah klimaks......


dengan pelbagai cerita yang telah saya lalui.......
kem ini boleh diklasifikasikan sebagai.......
menarik dan membosankan..........


>~KEM~<

No comments:

Post a Comment