Tuesday, June 29, 2010

KKQ!

oh tidak!
alamak!
omona!


KKQ!
saya tidak tahu apa-apa!
sedih!


saya menjawab peperiksaan tadi!
dari 9.00~10.30am!
hari Selasa Jun 29!


aku tak membaca apa-apa pun!
jawab pun hentam!
memang tidak tahu!


dengar sini!
saya tidak ada buku KKQ!
dari tingkatan 1!


aku dah bayar kepada ustaz!
tetapi tidak dapat bukunya!
RM7 dibazirkan!


tingkatan 1!
tingkatan 2!
aku tidak belajar apa-apa!


belajar sedikit sahaja!
kerana aku tidak mampu bangun awal!
pukul 10.30am!


aku mahu marah!
tetapi aku yang bersalah!
aku marah aku!


sekarang!
berserah sahaja!
tawakkal!


tetapi!
saya tiada ikhtiar!
saya mungkin mendapat keputusan teruk!


soalannya pun susah!
ada yang senang!
itupun kerana sudah belajar di Hira'!


sudahlah!
saya jadi semakin gila!
dengan "!"!


!KKQ!

No comments:

Post a Comment