Monday, June 7, 2010

mak senah or senyum?

hahaha!!^.^
seperti yang anda telah ketahui.......
saya telah pergi ke kem......


dan seperti tajuk entri pada kali ini.......
mak senah or senyum?.......
itu hanyelah nama panggilan semata-mata.......


ketika di kem itu.......
saya juga mempunyai nama panggilan......
oleh fasilitator dan kawan-kawan........


fasilitator memanggil saya mak senah.......
ini kerana saya bercerita atau berkata seperti makcik kampung....!!!
dan sesuailah saya dipanggil mak senah.....


di antara kawan-kawan saya pula........
senyum ialah nama panggilan saya........
hal ini disebabkan saya hanya bersenyum setiap masa....!!


maka......boleh dijadikan konklusi......
bahawa saya memang seronok di kem tersebut......
berseronok sehingga mendapat nama panggilan!!^.^


,,NAMA,,

No comments:

Post a Comment