Thursday, June 10, 2010

cuti sekolah la!^.^

alamak!
secara tidak disedari.........
minggu pertama cuti sekolah hendak berakhir.........


memang terasa ingin mengambil jam......
dan memusing jarumnya melawan arahnya!!!......
namun......ianya tidak membawa apa-apa perubahan........


maka......di sini.....
saya ingin memberitahu secara umum......
bahawa sudahkah anda menyiapkan kerja sekolah???


dan dari pendapat kawan-kawan saya yang begitu jujur........
mereka berpendapatan bahawa cuti agak membosankan........
perkataan cuti itu sahaja yang menimbulkan rasa seronok........


tetapi.....perkara yang tersirat di dalamnya.......
tidak begitu seronok......
anda faham?.....kalau tak.....fahamkan sendiri!!


baiklah.....saya bukannya mahu panjang lebar-lebar.......
sampai bengkak mata para pembaca saya........
saya berada di bawah tahap itu.......


sekali lagi saya menekankan di sini.......
adakah anda sudah menyiapkan kerja sekolah??
jikalau belum.....apalagi?


:>:CUTI:<:

No comments:

Post a Comment