Tuesday, June 29, 2010

cerpenku?

haha^.^
seperti yang anda tahu.......
cerpenku bagaikan tahi terbang......


entah betul atau tidak tatabahasa aku......
aku bukannya mahu menang sangat pun.......
sengaja mahu melibatkan diri.......


lagipun.....saya dapat melatih karangan saya.......
dan menggunakannya dalam BM.....
sedikit sebanyak meningkat jugalah kehebatanku dalam BM......


tetapi lain pulalah jika saya menang......
dapat RM800!!^.^
siapa yang tidak suka??


baiklah......sebenarnya....
saya terlupa meletakkan tajuk cerpen ini.......
tajuknya ialah "Rancangan".....


baiklah.....bacalah cerpenku itu......
baca dengan teliti dan hayatinya.....
pasti anda akan tergelak!^.^


oh....dan saya sengaja meng-delete yang lain......
selain "cerpen.....1"
kerana saya tidak mahu saya syok sendiri......


saya mahu tengok siapa yang membaca cerpenku.......
jadi.....kalau tidak ramai yang meminta sambungannya.......
maka.....aku tidak letaklah yang sambungannya......


sampai di sini sahaja.......
saya tak nak malukan diri saya lagi.......
sudah cukup dengan cerpen yang busuk ini.....^.^/T_T


^^^^CERPEN^^^^

No comments:

Post a Comment