Saturday, June 26, 2010

photo-jumping contest!!^.^



haha^.^
so hard to get it right.......
need to jump for a few seconds......


i hope i win.......
in the contest......
made by Nina Aman^.^


i hope i can win....^.^
just hoping^.^
hahah!!^.^


lastly......before i leave.....
i want zala wajik....mama bebel.....haziqah....loqman..!!
to join this contest too!!^.^


---------------------------------------------------------------------------------------------
Rules and regulations:

  1. Rakamkan sebarang gambar anda atau bersama kawan2 dengan aksi lompat yang paling cool.
  2. Gambar yang diedit secara sederhana atau yang unedited juga diterima.
  3. Be my follower --> Nina Aman
  4. Repost entri ini di blog2 anda dan tag 4 kawan.
  5. 2 foto dengan aksi lompatan paling cool akan disiarkan di blog saya dan berpeluang menerima hadiah menarik.
  6. Tarikh tutup: 4 JULAI 2010

*Gambar hiasan (ini gaya lompatan kijang oleh penulis)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

>:CONTEST:<

3 comments:

  1. cehh..join gk ekk.. tp kan.. dia nak gmbr kita lah.. boleh ke ltak gmbr org lain?
    anyway, tgk la blog aq yer :)
    http://naktautakceritersaye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha^.^
    aku igtkan nk ltk gmbr aku...
    tpi....x deT_T
    aku pun ltk gmbr org len la^.^
    haha!^.^
    btw...aku dh bace blog ko...
    sbb aku bace blog ko la aku join bende ni^.^
    harap mng jerr^.^

    ReplyDelete
  3. hi..hi...tqvm for joining...kena letak pic kita la dear..(=

    ReplyDelete