Wednesday, June 23, 2010

keputusan mid year exam!

muahaha!!^.^
walaupun aku gelak kambing........
atau gelak The Nanny!


namun.....ada sebabnya......
aku bukanlah suka.....
dan aku bukanlah tidak suka......


akan keputusan aku......
jujur aku berkata.....
banyak markah yang menurun......


dari perspektif yang berbeza.........
aku teramatlah gembira....!!
hal ini demikian kerana aku sendiri pun tak tahu!


tetapi....aku berasa ianya kerana.......
markahku semuanya B!!....
walaupun ada yang C......


ini berita baik buatku!!......
kerana.....dengan pencapaian ini......
aku boleh meneruskan perjuanganku ke semua A!!......


bukan seperti dahulu......
ada yang aku mendapat D!!.....
sakit mata apabila melihat D dan C......!!!


sekarang?.....
menarik melihatnya......
aku sudah tahu kesilapannya.......careless mistake!!.....


cara yang mujarab untuk menghalang careless mistake ini........
saya akan baca soalan itu dengan teliti dan......
cuba menghayatinya juga!!


baiklah.....saya tahu.....
anda semua sedang menunggu keputusan saya......
jadi....saya akan meletakkannya di sini......


PSV-->72?
SK-->63
BA-->81
PI-->77
Science-->73
BI-->64
Maths-->63
BM-->60
Geo-->60++?
Sej-->60++
KH-->58


sungguh tertawankan?
saya tahu....
doakan saya.....mendapat 9A!!


mengimbas kembali peristiwa bersama Muhaimin.....
9!!....(Muhaimin)
A!!......(imtiyazians)


+*!KEPUTUSAN!*+


No comments:

Post a Comment