Saturday, July 17, 2010

ahad-ahad yang pelik~

selamat pagi orang di sana!^.^
saya ingin merungut sedikit.....~
kenapa apabila hari ahad.......mesti pelik sedikit.....


apa taknya?.....
setiap hari ahad mesti aku bangun awal......
baiklah.....saya ambil contoh....


semalam....saya tidur pukul 4.30am.....
dan bangun pukul 9.30am......
awalkan??...^.^


ya.....saya tahu....
itu bukanlah awal......
tetapi....bagi saya....itu awal!!.....


kerana.....saya selalu bangun pukul 12.20pm.....
atau lebih dari itu.......
konklusinya......memang 9.30am awal untuk saya.......^.^


berbalik ke masalah saya......
adakah anda berasa ada sesuatu yang tidak kena.......
ataupun ini adalah satu petanda??....


saya sudah mulai risau.......
saya harap ada yang pakar tentang perkara ini......
segera membimbing saya keluar daripada masalah ini^.^


-\\AHAD//-

No comments:

Post a Comment