Friday, July 16, 2010

mimpi sama kali kedua!^.^

wwooooaaahhh!!^.^
best sangat mimpi aku!!^.^
mimpi yang sama untuk kali kedua!!!^.^


mula-mulanya begini.......
terdapat satu kumpulan.......
yg bernama.....ntah la.....(tak ingat)....xP


baiklah......kumpulan ini.....secara tiba-tiba......
mengadakan permainan antara hidup dan mati.......
jadi.....kami bermain bunuh-bunuh......


dan....aku terlupa.....
setiap orang yang di dalam kumpulan ini......
mempunyai kuasa untuk terbang....(tidak tinggi sangat)


mereka juga boleh lompat jauh serta tinggi.......
dan mempunyai kelajuan yang...
laju?^.^


ada ahli yang special......
mereka boleh menukar ke manusia biasa......
yang ahli lain tidak akan tahu bahawa dia seorang ahli kumpulan itu.......


setiap ahli......akan mempunyai lambang.....
di bahagian dada kanannya......
ia akan kelihatan.....walaupun dia memakai baju berlapis-lapis....!!


ada yang boleh terbang.....(ada kepak)
muka bengis......
armor yang besi-besi......


okeylah.....selepas itu.....
tiba-tiba ke bahagian aku bersama seorang perempuan.....
(iki namanya)


aku berada bersamanya.....
kerana aku telah dikejar oleh ahli lain.......
jadi.......aku memegang tangannya........


kerana.....apabila aku memegang seorang manusia biasa......
aku akan menjadi invinsible kepada ahli kumpulan lain......
aku seorang sahaja mempunyai ability itu.......


tetapi....iki masih nampak aku......
jadi.....aku berkata kepada iki......
"sekejap sahaja....."


kemudian.....kami berjalan-jalan di tepi jalanraya.....
terjumpa pula elia.....
membeli sugus di karnival sugus......


kami berjalan melepasi karnival sugus itu......
dan tiba-tiba menaiki kereta di simpang jalan......
di dalamnya.....ada athirah......


pada ketika itu.......iki sudah hilang dalam mimpi itu.....
aku duduk di sebelah athirah......
dan athirah memandu.......


tiba-tiba!...ada ahli kumpulan yang datang......!!
dia terbang menggunakan kepaknya......tetapi dia itu besar!
dia menarik bumbung kereta itu......dia nampak aku.....


aku terus memegang tangan athirah.......
dan aku terus invisible......
orang yang besar tadi pun terus pergi......tanpa berfikir panjang.....


dengan keadaan athirah kelam-kabut......
kami pun pergi ke rumah aku.......
aku terus memanggil keluargaku untuk masuk ke dalam kereta.......


aku tidak tahu bagaimana......
kereta kancil.....dapat memuat "keluargaku".....
iaitu....ibuku...athirah....aku....sarah....dan sorang budak.....


mimpi itu di-short-kan dan kami berada......
di mansion besar di depan paya berlumpur yang besar!...kami masuk.....
dan mendapati kami berada di bilik emas yang mempunyai banyak butang......


bilik itu besi emas yang sangat keras.......
terdapat banyak paip dan shower......
kami menekan banyak butang...!!^.^


tak lama kemudian......paip di bawah kaki mengeluarkan air......
paras air sekarang di tapak kaki.......
aku sedang memegang tiga rantai besi yang pendek.......


kemudian sedang mereka gelabah menekan......
banyak butang dalam bilik itu.......
aku pula menarik rantai besi itu......


dan baamm!!
semua paip dan shower mengeluarkan air!.....
bilik itu dalam masa yang singkat......sudah paras pusat......


tidak cukup dengan itu.......
ada ahli kumpulan yang datang.......
dia amat kuat.....dan memecahkan bilik yang keras itu...!


aku yang dalam gelabah itu..!!
meneliti butang yang berkata.....
"receive a door"


aku menekan pintu tersebut......
dan kami dapat keluar!!.....
ahli kumpulan tadi......sudah hilang.....


tiba-tiba...!....lelaki itu mengejar aku dari belakang....
lelaki itu....seperti dalam game Kingdom Hearts.....
yang berpedang panjang dan nipis tapi tajam....dan berambut kelabu.....


aku dan dia berkejaran.....
aku memasuki bilik yang terlalu banyak untuk dikira di mansion itu!....
pintu yang aku masuk itu membawa aku.......


ke tempat yang sebiji macam tempat opera.....
di sana aku melompat tinggi dan laju......
untuk menaiki tangga.......


lelaki itu pun mengejar aku.......
aku lari sambil terbang sedikit......
kami sungguh laju!!.....


aku tidak tahu hendak pergi ke mana......
aku pergilah ke belakang pentas......
di situ....aku terjumpa sebuah meja panjang.......


di situ.....terdapat 8 orang sedang duduk......
sedang bermain kad.....
aku bermain pusing-pusing dengan lelaki yang mengejar aku.....


kemudian aku lari keluar dari belakang pentas tersebut.......
lelaki itu tidak mengejar aku.......
aku melihat kembali.....dia sedang membunuh orang-orang di meja itu......


dia memasukkan pedangnya ke dalam mata orang yang sedang duduk itu.......
lelaki yang jahat itu nampak aku......
dan mengejar aku sekali lagi.......


aku tidak tahu hendak ke mana!....
sambil aku berlari....sambil aku mencari-cari pintu untuk keluar......
aku dapat mencari sebuah pintu......


aku masuk.....ada tangga yang amat tinggi...!!
di situ.....aku tiba-tiba sudah di luar......
di padang seksyen 7......


di situ....aku berjumpa dengan Kamal.....
lelaki yang mengejar aku sudah lama tiada......
sebagaimana saya beritahu anda mula-mula sekali......


ini adalah mimpi yang pernah aku mimpi......
jadi....aku tahu jalan ceritanya......
iaitu Kamal....pada pengakhirannya....ialah salah seorang ahli kumpulan.....


ahli kumpulan.....
yang membantu aku membunuh.....
ketua kumpulan tersebut......


sampai situ sahajalah.......
aku pun penat nak tulis.......
jika anda mahu dengar lagi.....jumpalah saya^.^


+:MIMPI:+

No comments:

Post a Comment