Saturday, July 17, 2010

rahsia utama kejayaan.....

haha^.^
senang sahaja untuk berjaya......
senang sangat!^.^


"berjaya lebih senang daripada gagal"
Dr. Fadzilah Kamsah....^.^
(betulkah ini?)


anda pasti sudah berdebar-debarkan?....
tak?
kalau begitu....tak payahlah baca....=_="


haha.....aku kisah apa pasal kamu??...
banyak lagi manusia yang tak berjaya lagi.......
jadi....aku akan bagi juga!.....


3 elemen utama kejayaan.......
satu....buat kerja rumah......
tak percaya....cuba siapkan semua kerja rumah anda sekarang!^.^


kedua.....solat lima waktu.....
solat itu sebenarnya satu senaman.....yang merangkumi seluruh badan......
sujud itu biarlah lama-lama sedikit.......


terutamanya apabila Subuh.....
sujud lama-lama.....nanti darah akan pergi ke otak kita dengan pantas.....
dan kita akan cergas!^.^


ketiga.....doa' sahaja....^.^
tak susah.....buat sahaja.....
di mana-mana sahaja.....tak kira masa....^.^


doa'lah yang ringkas......seperti....(aminkan sekali)
"Ya Allah...berikanlah Muhammad Usamah 9A dalam PMR...amin!!^.^"
afdhal/sebaik-baiknya selepas solat fardhu/sunat......


ta daa!!^.^
itulah tiga elemen yang penting dalam kejayaan......
betul atau tidak......terpulang pada anda.....


jika anda tidak mendapat kejayaan yang diingini.......
jangan bersedih.....
ada hikmahnya.....atau ada batu di sebalik udang....


tak percaya??^.^
tak apa.....saya tak marah....
lagipun....ini resipi kejayaan buatan saya......


yalah.....apalah saya ini.....
"small human in a large world^.^(bagi yang terasa...memang aku senagaja bagi^.^)"
saya hanya menyampaikan rahsia saya untuk kebaikan orang ramai.....


|+|KEJAYAAN|+|

No comments:

Post a Comment