Friday, July 2, 2010

hari terbuka 2010.....

assalamualaikum......
semalam....pada tanggal 2 Jun 2010.....
sekolah kami mengadakan hari terbuka.....


saya amat gembira pada hari itu......
kerana.....berbagai perkara yang berlaku......
ada yang dirakam.....ada yang tidak.......


saya berasa amat sedih apabila......
sedar bahawa hari itu sudah tamat.......
sedihT_T


walaubagaimanapun.......
saya membawa video kamera.....
untuk merakam hari yang bersejarah ini.......


click-->HERE<--
or....


link di atas adalah untuk melihat sedikit.....
gambar yang telah berlaku......
sewaktu hari terbuka......


hari terbuka....
pada pendapat saya.....
amat bagus....


kerana ianya dapat mengeratkan lagi.......
hubungan guru dan ibu bapa.....
serta pelajar......


click-->HERE<--
or....


untuk melihat video aku......
yang dirakam oleh zala wajik......
memang menarik!^.^


::TERBUKA::

No comments:

Post a Comment