Saturday, July 17, 2010

no ejek-ejek nor umpat-upat!^.^

salam 3Malaysia.......^.^
wei.....kamu!...
ya....kamu!


dengar elok-elok.......
saya punya blog ini bukanlah.......
ruang untuk saya mengejek atau mengumpat!....


jadi......bagi sesiapa yang terasa......
tariklah hidung anda sekarang.....^.^
ataupun.....tekan nuffnang ads saya!!^.^


tapi.....jujur saya kata......
jikalau saya meletakkan nama......
itu barunya menunjukkan ianya khas kepada penama tersebut.....


tidak selalu......
saya mengejek atau mengumpat orang di blog ini.......
selalunya.....saya yang mengejek diri saya sendiri......


konklusinya......kalau saya mengejek atau mengumpat orang.......
di blog saya yang cantik hensem ini.......
tolonglah beritahu saya jika anda terasa ejekan atau umpatan itu......


))NO((

No comments:

Post a Comment