Wednesday, July 14, 2010

perkara tiba-tiba!^.^

assalamualaikum semua!^.^
sudah lama tidak berjumpa!^.^
haha.....tak kisah pun.....^.^


baiklah.....sebenarnya....
saya hanya menaip apa yang ada di dalam mindaku sekarang......
langsung tak ada tajuk......


jadi.....apa yang terpintas......
akan saya tulis......
haha.....masih tiada topik.....


baiklah....saya akan ceritakan kepada anda.......
tentang sekolah......
bacalah dengan bersungguh-sungguh!!^.^


hari ini.....terdapat segelintir pelajar tuutt...tuut....tut....tuuuuttt....^.^
(school name are censored...sry!^.^)
yang bernama....tutt....(names are censored too!^.^)


haha^.^
baiklah....segelintir kawan saya......
pergi berjumpa pengetua.....


oleh kerana keputusan peperiksaan bahasa arab......
pada pertengahan tahun......
terlalu memuaskan......(lawannya)^.^


jadi....mereka diberikan lagi satu peluang.....
atau "chance"....
haha^.^


menyebut pasal pengetua......
terdapat beberapa pelajar mengatakan bahawa......
pengetua itu strict?....


saya tidak tahu......
tapi.....itulah khabar angin.....
khabar angin amat dahsyat!.....


seperti khabar angin yang saya akan pindah sekolah......
sememangnya pedas sekali gosip itu!!.......
lidah lebih tajam daripada pedang.....^.^


aku terpaksa menolak peribahasa itu......
kerana.....pernahkah kamu semua.....
memotong sayur menggunakan lidah?!?!......


hahaha!!^.^
sampai mati pun tidak dapat!.....
baiklah.....itu hanyalah lawak semata-mata......


(saya ialah pelawak yang terlatih......
jangan gunakan lawak ini di rumah anda.......
untuk mengelakkan sebarang kecederaan di muka)^.^


jimmy neutron.....
itulah perkara yang tiba-tiba terpintas........
di ruang mindaku yang geliga ini......^.^


sekian dahulu daripada saya......Muhammad Usamah......
kita berjumpa lagi pada waktu yang sama.....hari yang sama.....
hanya di gigakabuto.blogspot.com!^.^


((()END())))

No comments:

Post a Comment