Friday, July 30, 2010

bacaan Al-Quran tahap antarabangsa....

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!^.^
jawab.....jangan tak jawab......
dosa besar kalau tak jawab!^.^


baiklah......sebenarnya.......
aku dah lama dah nak beritahu anda semua........
cuma.......asyik-asyik terlupa......


jadi......sebelum aku lupa balik........
or the time to me to forget has come.......
baik aku beritahu kamu semua cepat-cepat........


aku sebenarnya pernah menjadi.......
pembaca Al-Quran tahap antarabangsa......^.^
betul.....^.^


aku ada buktinya.......
pentas itu adalah pentas untuk pembaca Al-Quran......
tahap antarabngsa!!^.^


i know.....you all must be shocked right???^.^
well.....everybody does not believe me......
but....its the truth^.^


whether you believe or not.......
it is your choice.......
just hear your instinct.....deeply inside^.^


**)ANTARABANGSA(**

No comments:

Post a Comment