Friday, July 16, 2010

magkuk sudah aktif.....^.^

woot woot!^.^
sejak kebelakangan ini......
aku asyik-asyik aktif.....


bukan aktif apa.......
aktif dalam bidang pergi ke tandas......
untuk mengeluarkan lebihan air.....


untuk memudahkan kamu semua......
ianya adalah pundi kencing......
yang aktif......


walaupun agak lucu ataupun menjijikkan.......
namun saya terpaksa memberitahu juga.......
lagipun....tak ada topik lain dah......


dah.....dengar sahaja.....
saya berasa keaktifan pundi kencingku.......
oleh kerana saya meminum banyak air.......


secara logik akal......memang masuk akal pun........
kegunaan kidneys ialah remove excess water......
jadi.....saya mestilah meminum banyak air....!!^.^


haha.....satu lagi......
jikalau air kencing anda terlalu kuning......
itu tanda kencing manis.....atau anda sudah tahan air kencing itu terlalu lama......


jikalau kuning cair......
maknanya.......anda dalam keadaan normal.....
sihatlah itu....^.^


malangnya......jika air kencing anda putih atau jernih.....
itu petanda bahawa anda kekurangan gula.......
tak cukup gula......dah naik harga lah katakan.....^.^


itulah serba-serbi informasi......
yang aku jamin 30% sahaja kesahihannya.......
kerana ianya aku hentam sahaja^.^


baiklah....saya chow dahulu......
ingat....saya benci kamu semua!^.^
haha....^.^.....seriously...^.^


..^#AIR#^..

No comments:

Post a Comment