Saturday, July 10, 2010

pagi ahad.....

pagi ahad hari ini.......
sungguh berlainan sekali.......
selalunya aku tidur sepanjang hari.......^.^


tetapi....aku dah berazam supaya berjaga....
dan membuat apa yang perlu......
iaitu kerja rumah.......


sememangnya sedikit sangat kerja rumahku......
jikalau sedikit sangat.......
ayahku berkata mengapa berlenggang sahaja.......


tetapi......jika terlalu banyak......
ayah aku berkata......
aku bagaikan berada di tahap PhD....^.^


di pagi ahad yang ceria lagi cerah ini........
aku sudahpun menyiapkan kerja rumah matematikku.......
walaupun aku tidak tahu latihannya apa.....


sekarang ini.....
aku sedang menyiapkan kerja tusyenku......
senang sangat.......^.^


lagi satu.......aku pernah terdengar.....
bahawa....kalau bangun AWAL.....
nanti kita akan mlalui hari yang panjang......!!


kalau bangun lambat.....
lebih kurang 11.00am apatah lagi 2.30pm.....=_="
hari kita aka menjadi lebih pendek......^.^


aku selalu perasan perkara ini.......
memang terbukti pernyataan ini benar......
kesahihannya 100% benar^.^


sebelum saya mengakhiri entri saya pada kali ini......
saya mahu mengingatkan para pembaca supaya......
sentiasalah hidup dalam keadaan sihat dan ingatlah pada Allah!!^.^


--~AHAD~--

No comments:

Post a Comment