Saturday, July 17, 2010

rindu solat^.^

hahaa^.^
secara puratanya......
aku memang rindu untuk solat......^.^


bukan aku tidak solat......
cuma tidak solat berjemaah.....
aku solatlah di rumah^.^


jujur aku berkata......
ada satu kali ini......
sudah lama aku tidak solat berjemaah......


hanya solat bersendirian......
oleh kerana kekangan masa......
dan juga kerja yang bagaikan bukit......


selepas itu.......lebih kurang dalam 3 hari.....
aku hanya solat bersendirian.......
selepas itu......aku kembali berjemaah......


memang aku berasa hendak menangis...!!^.^
sebab keseronokan bersembahyang tiba-tiba menerpa.......
setelah 3 hari tidak solat berjemaah.......


aku hanya bersyukur kepada Allah......^.^
kerana memberikan peristiwa ini kepada diriku.......
sememangnya bersyukur^.^


*!SOLAT!*

No comments:

Post a Comment