Thursday, July 1, 2010

sehari sebelum mengambil keputusan.....

kami mengemas bilik darjah kami........
sehinggakan keluarnya......
LIPAS!


ya...LIPAS!
ianya keluar dari meja *****.....=_="
(name are censored...sry!^.^)


lagi satu.....hari itu sungguh bertemakan kebetulan.......
aku..sarah,....ainul tak bawa kunci mangga!
tak boleh masuk kelas!!.....


kitorang sahaja yang ada kunci kelas!.....
jadi.....semua orang marah2.....mencarot2....
waktu pagi2 pula tu.......


selepas itu......mereka menyuruh aku pergi ke rumah aku.......
kerana jarak yang begitu dekat......
dan ambil semula kunci kelas.......


memang kelam-kabutlah semua orang pagi itu!!!
akhir sekali......Nazirah memecahkan penyangkut mangga itu......
dan berakhirlah masalah kami.........semua masuk.....


aku pula?
aku sempat ditahan......
sebelum aku ke rumah!


baiklah.....
tanpa berlengah lagi masa yang ada.......
dengan segala hormatnya......video!



main-main pula azma dan anis.......


akhir sekali....saya minta maaf....
kerana meng-post entri ini lama sangat^.^
minta maaf!!^.^


.SEBELUM.

No comments:

Post a Comment